Tuncay Stoke City'de !?

Gönderen Pierce-34 27 Ağustos 2009 Perşembe

10-15 dakika önce TRT2 de alt yazı halinde geçen son dakika haberini görmemle adeta dondum kaldım.Altta "Tuncay Şanlı EPL takımlarından Stoke City'le anlaştı." yazıyordu. Sonra ya ne Stoke'u yanlış yazdılar herhalde deyip kendimi yatıştırmaya çalıştım, ancak bu yazı 4-5 defa geçince, transferin ve takımın gerçek olduğunu anladım.Ve internetten haberin detaylarını öğrenmek için Middlesbrough ve The Times'ın resmi sitesine baktım.Stoke City Robert Huth ve Tuncay için 10 Milyon Euro ödeyecekmiş.Beş altı gündür Tuncay'ın Türkiye'ye dönmeyeceği, kariyerini Avrupa'da sürdüreceği söyleniyordu, ancak Stoke City'e gideceğine Fenerbahçe'ye dönse olmaz mıydı ???
____________________________________________________________
Digg ile Paylaş Stumble ile Paylaş Delicious ile Paylaş Technorati ile Paylaş Twitter ile Paylaş Design Float ile Paylaş Yahoo ile Paylaş Reddit ile Paylaş LinkEdin ile Paylaş Mixx ile Paylaş Facebook ile Paylaş Google ile Paylaş

"Tuncay Stoke City'de !?" Hakkındaki Yorum Sayısı 0 yorum

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin
  

E-Mail Adresini, Gir Abone Ol :

 

              
 
 

 

 
Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com
Altın Gol Tanıtım Videosu Yakında......

TAKİPÇİLERİMİZ