Şaka mı Bu??

Gönderen Pierce-34 3 Temmuz 2009 Cuma
Bu transfer dedikodularını duyduğumda yani Vassell'in Ankara'da olduğunu duyduğumda,başka bir şeyler için orada bulunduğunu düşünmüştüm.Ancak Ankaragücü çok büyük bir iş başararak Vassell'le anlaşmış.Kimdir bu Vassell ? Neyin nesidir ? Kimin fesidir ? Tam adı Darius Markus Vassell.13 Haziran 1980 Sutton Coldfield doğumlu ve 1.75 boyunda.

Kariyerini anlatmaya gerek yok diye düşünüyorum.İngiltere'nin ''ne çok iyi ne de çok kötü'' takımlarında oynadı.Ve kariyeri boyunca sadece 2 takımda oynadı.Bu takımlar : Aston Villa ve Manchester City.
İngiliz milli takımında oynadığı 22 maçta 6 gol attı.

Aslında Anadolu kulüplerinin böyle şeyler yapması gerekiyor.O kadar uğraşıp Afrika'dan düşük maliyetli oyuncuları getirmek yerine.Biraz daha fazla para verip,böyle Avrupa'nın iyi takımlarında forma giymiş, yıldız olmasa bile yıldızlardan 1-2 kumaş kötü futbolcuları getirmek lazım.

Bu transfer Ankaragücü'nün Avrupa Kupalarına gitmesini garantiler mi ?? Ligi iyi bi yerde bitirmelerini sağlar mı ?? Bunları bir kenara koyarsak,bence bu transfer diğer Anadolu Kulüplerinin de önünü açacaktır.Onlarda Avrupa'dan böyle oyuncular getirmeye çalışacaktır.Ve getirecektir de ben buna inanıyorum.

Vassell başarılı olsun ve ya olmasın Ankaragücü çok büyük bir iş başarmıştır.Ankaragücü'nü can-ı gönül'den tebrik ediyorum.Darısı diğer Anadolu kulüplerinin başına....





____________________________________________________________
Digg ile Paylaş Stumble ile Paylaş Delicious ile Paylaş Technorati ile Paylaş Twitter ile Paylaş Design Float ile Paylaş Yahoo ile Paylaş Reddit ile Paylaş LinkEdin ile Paylaş Mixx ile Paylaş Facebook ile Paylaş Google ile Paylaş

"Şaka mı Bu??" Hakkındaki Yorum Sayısı 0 yorum

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin
  

E-Mail Adresini, Gir Abone Ol :

 

              
 
 

 

 
Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com
Altın Gol Tanıtım Videosu Yakında......

TAKİPÇİLERİMİZ