Forvet Bolluğu

Gönderen Pierce-34 20 Temmuz 2009 Pazartesi
Malum tatildeyiz, bende uzun zamandır blogu ihmal etmiştim.Ancak bugünden sonra bir ve ya iki günde bir yazı yazıp koymayı düşünüyorum.Umarım bu fikrimi gerçekleştirebilirim.Neyse ben ufaktan yazıma gireyim. (:D)

Manchester City geçtiğimiz günlerde Arsenal'in Togolu yıldızı Emanuel Adebayor'u transfer etti ve takımdaki forvet sayısı 8'e çıktı.Evet yanlış duymadınız tam 8 tane forvete sahip.Bu forvetler :

-Valeri Bojinov
-Emmanuel Adebayor
-Robinho
-Jo
-Craig Bellamy
-Benjani Mwaruwari
-Carlos Tevez
-Daniel Sturridge

bir kaç tane daha var ancak forma savaşı bu ''8'' silahşör arasında geçeceği için ben bunları yazmayı uygun buldum.

Manchester City,transfer döneminin başlamasından bu yana Tevez ve Adebayor'u kadrosuna kattı.Ben Tevez transferinden sonra başka bir forvet alınmayacağını düşünmüştüm.Ancak City'nin sahibi çok az forvetimiz var (!) diyerek Adebayor'u da transfer etti.

Bakalım daha önümüzde bir ay var Manchester City'e kimler gelip City'den kimler gidecek bunu bize zaman gösterecek...
____________________________________________________________
Digg ile Paylaş Stumble ile Paylaş Delicious ile Paylaş Technorati ile Paylaş Twitter ile Paylaş Design Float ile Paylaş Yahoo ile Paylaş Reddit ile Paylaş LinkEdin ile Paylaş Mixx ile Paylaş Facebook ile Paylaş Google ile Paylaş

"Forvet Bolluğu" Hakkındaki Yorum Sayısı 0 yorum

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin
  

E-Mail Adresini, Gir Abone Ol :

 

              
 
 

 

 
Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com
Altın Gol Tanıtım Videosu Yakında......

TAKİPÇİLERİMİZ